Jeszcze raz jesień ze stemplami od B. i CA

Kończy nam się jesień, niestety, chociaż u mnie za oknem widać wciąż jeszcze kolorowe liście na drzewach. Szkoda, że najpiękniejsze kolory już za nami.

The Autumn season has almost ended, though I still can see some colourful leaves on the trees through my window. It's really a pity this beautiful season is already behind.

Cieszyłam się bardzo na tę porę roku, na zdobienia w ciepłych jesiennych kolorach, a tu zaatakował mnie jakiś paskudny wirus czy inna bakteria i wciąż dochodzę do siebie. Niedużo z tych planowanych zdobień udało się zrobić, a przy chorobie jakoś niezgrabnie kliknęłam na karcie i skasowałam sobie wszystkie zdjęcia od maja, zachowały się tylko niektóre :( Brawo ja!
Właśnie takim zdjęciem z odzysku jest powyższe - jeszcze czułam się umiarkowanie źle, przyszła paczuszka z Colour Alike, a w niej stemplowy B. a Chestnut, którego użyłam do ostemplowania pięknego lakieru Dance Legend 46 October. Piękniś w kolorach ciepłego złota błyszczący pierdyliardem drobinek w różnych kolorach, pod kątem łapiący trochę niebieskiego, ale delikatnie. Na moim zdjęciu makro jest trochę za jasny, ale tak właśnie wyglądał w macie. Wzór z płytki B. Loves Plates B-04 Leaves of Happiness. Więcej zdjęć nie mam :( To jedyne ściągnęłam sobie z własnego instagrama.

I had plans for seasonal manicures with the warm colours and lots of leaves, but when I got sick I totally lost any will for doing anything. And I made a very unfortunate click when working with my photos deleting all my pics taken since May, I only saved very few of them :(
One of the survives is the pic above - taken just after nail mail from Colour Alike with the brown stamping polish B. a Chestnut used over oh so pretty polish Dance Legend 46 October. I downloaded the macro pic from my instagram, I have no other photos of this mani.


Potem, w przypływie sił i w rozpaczy po skasowanych zdjęciach, zrobiłam sobie mani, które zaspokoiło choć częściowo moją słabość do jesiennych zdobień. Tłem jest technicznie fantastyczny lakier z H&M Golden Turmeric o trudnym w noszeniu kolorze, nazwijmy go musztardowym :) Gruby płaski pędzelek, szybko schnie, a na paznokciach widzicie jedną warstwę. Lubię ich lakiery, duży wybór i zazwyczaj dobra jakość.
Ostemplowałam to znowu wzorem z płytki B. Loves Plates B-04 Leaves of Happiness tworząc stemplowy gradient kolorami z Colour Alike B. a Chestnut i Red Dragon. Pewnie już dawno wszyscy wiecie, że lakiery CA do stempli powstają we współpracy z B. Loves Plates.

Having all pictures of the Fall lost I took one more attempt to fulfill my desires. The base is H&M Golden Turmeric (great polish, just one coat, dries fast) stamped again with B. Loves Plates B-04 Leaves of Happiness. I created the gradient with stamping polishes Colour Alike B. a Chestnut and Red Dragon. Probably you know already, but always worth mentioning that CA stamping polishes are the result of their cooperation with B. Loves Plates.

26 komentarzy:

  1. Oba zdobienia śliczne. Szkoda, że skasowały Ci się fotki, bo na pewno byłoby co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczka jest na przyszłość, żeby w gorączce nie robić ważnych rzeczy.

      Usuń
  2. Ajjjjj szkoda zdjęć.. Oba mani cudne. Gradientowy stempelek - genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dla mnie mistrzynią gradientowych stempli jest Inanna!

      Usuń
  3. Super są :) A taki musztardowy kolorek mam od Barry M :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubię jesieni i nie robię raczej jesiennych zdobień (nigdy? :P). teraz czekam już tylko na wiosnę :D
    ale kolor h&mowego brzydalka bardzo mi się podoba. za to drugie zdobienie też jest bardzo fajne, ale na Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz już zimę :D za chwilę będzie wiosna? Ale rozumiem, ja nie przepadam za zimą, chociaż akurat śniezynki na paznokciach wyglądają świetnie :D

      Usuń
  5. Prześliczny mani💞💜👍💓

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba zdobienia bardzo fajne ;) szkoda zdjęć ;( mnie się kiedyś karta uszkodziła jak spadł mi aparat i masa zdjęć zniknęła zanim zdążyłam przerzucić na komputer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coś kliknęłam przy przegrywaniu właśnie :( mam kilka, które były w trakcie obrabiania, ale dwa wypady wakacyjne (takie dwu-trzydniowe) też skasowałam :( I dokumentację mojego przechodzenia na włosach z henny do blondu :(

      Usuń
  7. Zdobienie z listkami bardzo mi się podoba.
    Współczuję utraty zdjęć. Na pocieszenie dodam, że mi padł cały laptop i straciłam wszystkie zdjęcia prywatne. Te z bloga zgrałam sobie miesiąc wcześniej, więc przynajmniej nie straciłam wszystkiego, ale coś tam przepadło ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Myślę, że prywatnych bardziej żal - więcej wspomnień, przynajmniej u mnie. I tak mam blogowe zaległości - dużo nieopublikowanych zaległości, ale zdjęcia z wyjazdów - żal.

      Usuń
  8. O matko... koszmar z tymi zdjęciami. Mój najgorszy blogowy koszmar!
    Strasznie szkoda mi tych zdjęć - zdobienia są świetne. Z chęcią o wiele dłużej bym się nimi ponapawała :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dałam ciała. Żal :(
      Ostatnio nie wychodzą mi zdjęcia, nacykałam kupę i jedno się nadawało :(

      Usuń
  9. Jejku, współczuję utraty zdjęć. Chyba bym się zapłakała na Twoim miejscu :(
    Piękne pazurki, szczególnie pierwsze zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej szkoda mi prywatnych zdjęć, ale na bloga kilka fajnych lakierów i zdobień tez przepadło.

      Usuń
  10. Oj jaki kiepski początek jesieni, współczuje Ci :( Oby było teraz coraz lepiej :* Cudowne zdobienia! Nie mogę się zdecydować, które podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdobienie, bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te liście, jesień jak się patrzy ! :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 MatMaja Nails - Blog o paznokciach , Blogger