Projekt Kwiaty 1. Róża


 
Dołączam do super projektu u Red Rouge o tematyce iście wiosenno-letniej - Kwiaty. Tematem na pierwszy tydzień jest róża. A ja mam wielki problem, bo nie wiem, na które róże się zdecydować, zatem pokażę obydwa zdobienia.

Hi,
I am joining the Flowers project by Red Rouge with the lovely Springy- Summery theme. The first week is about rose. And I was in trouble, as I could not decide which nailart to show... So I did both of them!
Najpierw wystemplowałam różyczki wzorkiem z płytki Moyou London Kitty - na duochromowym Wintersky z H&M różnymi odcieniami holo różu, czerwieni i fioletu z Colour Alike.  Zabezpieczone Kwikiem. Aparat uparcie odmawiał pokazania zarówno efektu holo jaki i duochrom. Tak mnie to zgniewało, że paznokcie zmyłam, zanim nacieszyłam się zdobieniem. Postanowiłam jednak i tak pokazać, co tam na tych paznokciach przez chwilę było, bo przy przeglądaniu zdjęć mani zaczęło mi się podobać.

First I stamped the roses from Kitty Moyou plate. On the H&M Wintersky duochrom polish I used multiple Colour Alike holo pinkish, reddish and purple polishes. Topped with Kwik Kote Kinetics. My camera decided not to show the nice effect of duochrom nor the holo stamps, which really made me mad. Mad so bad that I cleared my nails before I had even decided to like/dislike the whole mani. But while reviewing the pics I started to like the look and that is why you see those roses here.

 
Od razu postanowiłam zrobić zupełnie inne zdobienie, tym razem z naklejkami. Ale ponieważ chciałam się wykazać, stwierdziłam, że nie wystarczy nakleić różyczki na zwykłe gładkie tło. Zainspirowana TYM wpisem Sammy z The Nailasaurus machnęłam paznokcie na biało i zaczęłam zabawę z acetonem i lakierami. Wcale nie jest to aż takie łatwe! Na dwóch paznokciach nakleiłam naklejki wodne nabyte gdzieś na allegro kiedyś tam i powiem, że efekt końcowy bardzo mi się podoba. Użyłam bieli z Golden Rose 242 jako tła i pomieszanych z acetonem Golden Rose Rich Colour 43, Models Own Coral Glaze, Sensique 166 i mam wrażenie, ze jakieś Wibo ze startym numerkiem w kolorze fioletu. Całość wygładzona Kwik Kote Kinetics (również w celu wysuszenia warstw w trakcie malowania).

While still being mad about my camera straight away I started new mani, this time with water decals. To make my life complicated I went the difficult way - instead of painting my nails one easy colour, I started to play a bit with the background. Inspired with THIS Sammy's post on The Nailasaurus I just painted my nails white and tried to flirt with acetone and few polishes. Not that easy as one could have imagined! On the ring and middle finger I used the roses water decals  purchased on Allegro some time ago. And I really liked the result. I topped the nails with Kwik Kote which was used in between also for its quick drying purpose. With actetone I mixed 4 polishes: Wibo purple one with lost number,  Golden Rose Rich Colour 43, Models Own Coral Glaze, Sensique 166.

  Który mani bardziej Wam przypadł do gustu? Which design do you like better?

8 komentarzy:

  1. fantastycznie wygląda to połączenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Które masz na myśli? Stemple czy naklejki?

      Usuń
  2. Such a beautiful floral pattern! I love the look :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to oba są śliczne.... Ale z racji, że wolę stemple niż naklejki to wybieram pierwsze mani :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe :) Ja też bardzo lubię stemple, od kiedy mam porządniejszy stempel :)

      Usuń
  4. oba są fajne, ale ja chyba wolę to drugie zdobienie, bo ja z kolei nie lubię stempli :P

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 MatMaja Nails - Blog o paznokciach , Blogger